ihuvetmittt.blogg.se

Tankar och funderingar som kommer upp i mitt huvud.

Cafe’ Vetekornet

(null)

Hemma igen och träffar kulkompistjejerna. 


(null)

En träff innan jul. Och då mumsar vi naturligtvis på en julmacka, som var både god och vacker

(null)

- Vad vill ni dricka till smörgåsen?

(null)

Cafe’ Vetekornet i centrum. 
Bra ställe att gå på när man vill äta gott och prata
Det tyckte halva stans tanter i vår ålder för dom var också där. 

(null)

Mätt! 
Fast inte som efter julbordet i Stockholm. 

(null)

Vem bakar struvor till jul?
Inte jag

(null)

Sen blev det lite shopping. 

(null)

Så vandrade jag hem i mörkret. 
Den här bilden tog jag för att visa er "min babys"
Men vet inte om ni ser "babysen"för bilden är alldeles mörk. 

Ett syre’nträd och en liten tallplanta som har slagit rot i / på syre’nens stam. 

Jag har följt tallbabysen under många år eftersom det är min väg hem från stan’
Den växer såå sakta. Men den växer. 
Spännande hur det ska utveckla sig
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: