ihuvetmittt.blogg.se

Tankar och funderingar som kommer upp i mitt huvud.

Röjer o sorterar

(null)

Jag beklagar mig inte. Tvärtom !
 Det är K U L, kan ni tänka er, att röja, rensa och sortera. 
Roligt när nått är kul. Visst?
När allt stämmer - vackert väder, inte blåser, humöret på topp. 
För varje pryl som kasseras blir tyngden på axlarna lättare. 
Samtidigt som jag rensar gamla sparade saker ( kanvarabraatthagrejer)
så rensar jag själen också ! 


(null)

Snickarboden blev hyggligt fin efter dammsugning av m ä n g d e r av muslort. 
Dom har lyckats välta en flaska med linolja, som runnit på golvet och stelnat. Den är kvar att ta itu med. Bläää!
Vän av ordningen, skriver jag lappar där saker och ting ska stå på hyllorna. Men det ger "folket" blanka fasen i !!! Ser dom en tom yta så hamnar saken där. Eller ändå värre....... det finns ingen tom yta, då hamnar grejerna PÅ varandra !

(null)

Lådor, lådor, lådor att lägga det som inte K A N kastas av olika skäl

(null)

 Så har vi det osmaklig utrymmet under trappan ! Där ingen har städat på flera år!
Här har mössen haft glada dagar. 
Legat så länge, att bara pälsen återstår  !
Jag säger det igen...... BLÄÄÄ.......

  (null)

 Bättre än så här blir det inte den här gången. 
Huvudsaken här är - bort med skiten !!

(null)

Men idag ska det vara mulet hela dagen. 
Så då tar vi oss an nån läskig garderob inomhus
Ska vi se hur många döda möss jag hittar där !!!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: